پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 6807 |
تاریخ انتشار : 27 اکتبر 2021 - 15:09 | ارسال توسط :
193 بازدید
0
4
ارسال به دوستان
پ

مقام‌های استرالیا رسما به شهروندان واکسینه‌شده این کشور اجازه دادند به خارج از مرزهای کشور سفر کنند.

اخبار گردشگری پارسی :

به نقل از سی ان ان، مقام‌های استرالیا همزمان با کاهش محدودیت‌های کرونایی و افزایش آمار واکسیناسیون اعلام کردند از یکم نوامبر تمام شهروندان و ساکنان دائمی واکسینه‌شده استرالیا می‌توانند کشور را بدون ارائه دلایل موجه ترک کنند.

استرالیایی‌ها بیش از ۱۸ ماه از سفر کردن به خارج از مرزهای این کشور بدون مجوز دولت منع شده بودند. همچنین هزاران نفر از شهروندان واکسینه‌شده استرالیا که در خارج از کشور زندگی‌ می‌کنند به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا امکان بازگشت به استرالیا را نداشتند.

زمانی که سیدنی و ملبورن به مقررات قرنطینه‌ای مسافران واکسینه‌شده از یکم نوامبر پایان دهند، انتظار می‌رود بسیاری از این شهروندان دوباره بتوانند به استرالیا بازگردند.

خبر لغو ممنوعیت سفری در استرالیا از هفته آینده درحالی اعلام شد که سنگاپور روز گذشته از امکان پذیرش بدون قرنطینه مسافران واکسینه‌شده از استرالیا خبر داد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6807 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید