جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 6300 |
تاریخ انتشار : 10 اکتبر 2021 - 15:09 | ارسال توسط :
74 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

مقام‌های «فیجی» با دستیابی به حد معین‌شده برای شمار افراد واکسینه‌شده این کشور محدودیت‌های کرونایی را کاهش می‌دهند.

اخبار گردشگری پارسی :

به نقل از فرانس ۲۴، به گفته نخست‌وزیر «فیجی»، با وجود واکسینه‌شدن ۸۰ درصد از جمعیت بزرگسال این کشور، روز یکشنبه تغییراتی که بر روی محدودیت‌های کرونایی اعمال خواهد شد اعلام می‌شود.

ماه گذشته مقام‌های این کشور اعلام کرده بودند در صورت دستیابی به حد مشخصی از واکسیناسیون در «فیجی»، مرزهای این کشور به روی کشورهای «فهرست سبز» از جمله استرالیا، نیوزیلند، ژاپن، کانادا، کره جنوبی، سنگاپور و بخش‌هایی از ایالات‌متحده آمریکا باز خواهد شد.

بازدیدکنندگان از این کشور باید به طور کامل واکسینه شده باشند و پیش از سفر نتیجه منفی آزمایش کرونا را دریافت کنند.

بازدیدکنندگان در «فیجی» در مناطق مشخصی از کشور حضور خواهند داشت که تمام کسانی که با آن‌ها در ارتباط هستند، از کارکنان هتل گرفته تا گردانندگان تور، همگی واکسینه هستند.

گردشگری در اقتصاد «فیجی» سهم ۴۰ درصدی دارد و احیای این صنعت برای جلوگیری از رشد فقر در این کشور ضروری است.

این کشور پیش از آن‌که نوع دلتای ویروس کرونا در ماه آوریل شیوع پیدا کند، ویروس کرونا را کنترل کرده بود. شمار مبتلایان در ماه جولای افزایش یافت و آمار روزانه تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا به بیش از ۱۲۰۰ مورد رسید. با این حال در روز شنبه، فقط ۴۰ مورد جدید ابتلا به این ویروس گزارش شده است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6300 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید