شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 2570 |
|
تاریخ انتشار : 08 ژوئن 2021 - 11:17 | ارسال توسط :
46 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

سفیر ایران در روسیه تاکید کرد: هر چقدر مراودات و رفت و آمد بین شهروندان دو کشور ایران و روسیه افزایش پیدا کند،

علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر به مسکو عصر روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه در دیدار با جمعی از فعالان گردشگری ایران و روسیه، با اشاره به ظرفیت های گردشگری کشورمان ، جاذبه های گردشگری و تنوع این حوزه در ایران را در دنیا بی نظیر عنوان کرد.

در این دیدار کاظم جلالی سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه نیز با اشاره به روابط دوستانه تهران و مسکو عنوان داشت : روابط خوب و عزم جدی دو کشور برای توسعه و گسترش هرچه بیشتر روابط، فرصت بزرگی برای شهروندان ایرانی و روسی برای سفر و گردشگری است.

جلالی با بیان اینکه شناخت دو ملت از یکدیگر زمینه ساز توسعه پایدار روابط دو جانبه خواهد شد، ادامه داد: هر چقدر مراودات و رفت و آمد بین شهروندان افزایش پیدا کند، به همان میزان مناسبات دو کشور نیز عمیق‌تر خواهد شد.

وی به ظرفیت‌های عظیم گردشگری در دو کشور اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با نهایی شدن موافقتنامه لغو روادید گروهی، شاهد رشدی چشمگیر در تردد گردشگران دو کشور خواهیم بود.

در این نشست، نمایندگان تعدادی از شرکت های ایرانی و روسی فعال در بخش گردشگری دو کشور، دیدگاه‌های خود را درباره موانع و مشکلات موجود بر سر راه افزایش شمار گردشگران بیان کردند.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2570 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید