پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 6605 |
تاریخ انتشار : 20 اکتبر 2021 - 14:04 | ارسال توسط :
71 بازدید
0
4
ارسال به دوستان
پ

در نشست مدیر کل میراث فرهنگی با فرماندار و رئیس شورای شهر شهرستان خاتم پیرامون ساماندهی برخی از طرح‌های نیمه تمام حوزه گردشگری این شهرستان تصمیماتی اخذ شد.

اخبار گردشگری پارسی :

«جواد میربهبودی» فرماندار خاتم در این نشست که روز سه‌شنبه در اداره کل میراث فرهنگی یزد برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه گردشگری اظهار کرد: خاتم یکی از شهرستان‌های با ظرفیت یزد در حوزه گردشگری است و دارای آثاری مانند قلعه ملکی و مراکز تفریحی متعددی است که می‌تواند از این ظرفیت‌ها در راستای کمک به ایجاد اشتغال و در مسیر توزیع متوازن عدالت در استان استفاده شود.

وی با تاکید بر این که در سنوات اخیر زیرساخت‌های گردشگری در خاتم نیز همزمان با توسعه سایر بخش‌ها رشد کرده‌اند، گفت: امروز خاتم می‌تواند در حوزه گردشگری نیز خود را نشان دهد که البته این مسئله مستلزم اهتمام مرکز استان و کمک به تقویت این ظرفیت‌هاست.

فرماندار خاتم با اشاره به اهمیت تعیین تکلیف طرح‌هایی مانند تفرجگاه سرچشمه و توسعه این تفرجگاه، گفت: این تفرجگاه که از زیرساخت‌های مورد اقبال مردم برخوردار است، امروز نیازمند تکمیل و کمک به تسریع در فرایند بهره‌برداری است و از این رو نیازمند اهتمام و همکاری در خصوص تعیین تکلیف آن هستیم.

وی با اشاره به لزوم واگذاری قلعه ملکی این شهرستان، خاطرنشان کرد: قلعه ملکی هرات یکی از بی‌نظیرترین قلعه‌های تاریخی کشور و ابنیه‌ای متعلق به اواخر دوره افشاریه و اوایل دوره زندیه است که هرچند برای کاربری آن قبلا اقدام شده اما امروز نیازمند تعیین تکلیف است و امیدواریم که اداره کل میراث فرهنگی در این حوزه اهتمام کند.

فرماندار خاتم خواستار پیگیری تسهیلات طرح‌های نیمه تمام گردشگری خصوصاً مجموعه تفریحی گردشگری بهاران شد و گفت: امیدوار هستیم که در این زمینه اداره کل میراث فرهنگی همکاری لازم را با شهرستان داشته باشد.

«حسین سهامیان» رئیس شورای شهر خاتم نیز در این نشست نسبت به همراهی این شورا در حوزه گردشگری اعلام آمادگی کرد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6605 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید