جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 5662 |
تاریخ انتشار : 19 سپتامبر 2021 - 12:19 | ارسال توسط :
215 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور با رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم دیدار کرد.

اخبار گردشگری پارسی :

محمدسعید موسایی باغستانی در این دیدار که ظهر روز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه در دفتر فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی کشور صورت گرفت، ضمن ارائه گزارش عملکرد و گزارش مالی سال‌های ۹۸ و ۹۹ این هیأت گفت: قشم آمادگی دارد تا در صورت برطرف شدن محدودیت‌های کرونایی، برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت روز غار پاک طراحی و اجرا کند.
وی همچنین به آمادگی این هیأت برای برگزاری برنامه‌های اکتشافی و آموزشی درخصوص غار نمکدان، برپایی جشنواره‌های ورزشی، ماجراجویی و تفریحی اشاره کرد و افزود: جزیره قشم ظرفیت کمتر شناخته شده‌ای برای گردشگری ورزشی دارد.رییس هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی منطقه آزاد قشم در پایان ضمن قدردانی از حمایت‌های فدراسیون افزود: امیدواریم به کمک این مجموعه بتوانیم به زودی شاهد نصب دیواره سنگنوردی و توسعه این ورزش مهیج در بین علاقمندان باشیم.
در ادامه این نشست، حسین مقدم، دبیر فدراسیون ضمن تقدیر از گزارش منسجم و عملکرد خوب این هیأت، خواستار تداوم فعالیت‌های آموزشی و انگیزشی هیأت مذکور برای پرورش نیرو‌های متخصص در منطقه آزاد قشم شد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5662 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید