پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-18
کد خبر: 6238 |
تاریخ انتشار : 10 اکتبر 2021 - 11:22 | ارسال توسط :
51 بازدید
0
4
ارسال به دوستان
پ

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای سفر به اصفهان جهت رسیدگی به وضعیت تاسف بار آثار و ابنیه تاریخی دعوت کرد.

اخبار گردشگری پارسی :

عباس مقتدایی نماینده اصفهان در نامه ای به عزت الله ضرغامی وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شرح زیر است:

«جناب آقای مهندس عزت الله ضرغامی
وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

با سلام و احترام؛ به استحضار می رساند وضعیت تاسف بار کنونی آثار و ابنیه تاریخی اصفهان به گونه ای است که هرگونه بی توجهی می تواند خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد. لذا با توجه به مراجعات مکرر علاقمندان به آثار تاریخی و با توجه به موانع و مشکلات موجود و ضرورت بازدید میدانی و برگزاری جلسات موثر و کارآمد، از جنابعالی دعوت می نمایم در اولین فرصت و ترجیحاً در مهرماه برای بازدید و تشکیل جلسات در جهت حل مشکلات ابنیه تاریخی و همچنین دیدار با هنرمندان عرصه صنایع دستی و فعالین گردشگری به اصفهان سفر نمایید تا با همکاری افزون تر بتوانیم از خسارات بیشتر جلوگیری نماییم.

ازحسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.»

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6238 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید