پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 6279 |
تاریخ انتشار : 10 اکتبر 2021 - 12:08 | ارسال توسط :
68 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

همزمان با اجلاس سازمان جهانی جهانگردی در مالدیو، معاون گردشگری ایران دیدارهایی را با دبیرکل این سازمان جهانی و وزیر گردشگری مالدیو داشت و درباره همکاری‌های مشترک رایزنی کرد.

اخبار گردشگری پارسی :

به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری، علی‌اصغر شالبافیان در حاشیه برگزاری پانزدهمین برنامه آموزش اجرایی سیاست‌ها و استراتژی‌های گردشگری منطقه آسیا ـ اقیانوسیه، در دیدار با زوراب پولولیکاشویلی ـ دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی ـ درباره اشتراک‌گذاری پروژه‌های کمک فنی این سازمان و برقراری دوباره گردشگری در منطقه رایزنی کرد.

آموزش و سرمایه‌گذاری برای رساندن بازیابی قوی‌تر برای گردشگری، محور دیگر صحبت‌های معاون گردشگری کشورمان و دبیرکل سازمان جهانی گردشگری بود.

معاون گردشگری درباره دیگر محورهای مطرح‌شده در این دیدار، اظهار کرد:‌ در این نشست با زوراب پولولیکاشویلی درباره نحوه مدیریت پاندمی کرونا، راه‌اندازی دوباره گردشگری، از سرگیری صدور ویزا برای گردشگران خارجی که قصد ورود به ایران را دارند، سرعت گرفتن واکسیناسیون عمومی و انجام واکسیناسیون فعالان گردشگری در ایران صحبت کردیم که دبیرکل سازمان جهانی گردشگری نیز از فعالیت‌های ایران در مورد تقویت و توسعه صنعت گردشگری ابراز خرسندی کرد.

همکاری درباره برنامه‌های جاری از جمله ارائه مشاوره و همکاری‌های فنی، احداث مرکز صنایع‌دستی و گردشگری، تاکید بر حضور ایران در نشست گردشگری روستایی در نوامبر امسال در مراکش، کمک مؤثر ایران در کمیته، تهیه و تدوین کد بین‌المللی و حمایت از حقوق گردشگران از دیگر محورهای مورد بحث معاون گردشگری با دبیرکل سازمان جهانی گردشگری بود که بر اهمیت برنامه‌های آموزشی و اجرایی در همکاری‌های مشترک نیز تاکید شد.

شالبافیان همچنین گفت: دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در این نشست، نقش ایران را در توسعه گردشگری منطقه اساسی و تاثیرگذار خواند و بر ادامه حمایت‌ها از گردشگری ایران تاکید کرد.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین در جریان در سفر به مالدیو با وزیر گردشگری این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

شالبافیان درباره دیدار با عبدالله معصوم وزیر گردشگری مالدیو نیز گفت: در این دیدار بر اهمیت توسعه گردشگری ایران با توجه به تنوع جاذبه‌های گردشگری، روحیه مهمان‌نوازی ایرانیان و دارایی‌های ملموس و ناملموس توسعه گردشگری تاکید شد.

وی افزود: نحوه مدیریت بحران ویروس کرونا در صنعت گردشگری، واکسیناسیون عمومی، ساختار اداری توسعه گردشگری دو کشور، نحوه استفاده از تجربیات گردشگری ایران و مالدیو، چگونگی حضور مؤثر و مشارکت در تصمیم‌گیری‌های منطقه آسیا و اقیانوسیه از دیگر محورهای گفت‌وگو با وزیر گردشگری مالدیو بود.

معاون گردشگری همچنین تقویت همکاری‌ها با کشورهای مختلف برای توسعه و تقویت صنعت گردشگری را ضروری دانست و یادآور شد: با توجه به تلاش‌ها برای از سرگیری صدور روادید، تقویت روابط با  کشورهای مختلف به‌منظور جذب حداکثری گردشگران خارجی اهمیت بسیار زیادی دارد.

پانزدهمین برنامه آموزش اجرایی سیاست‌ها و استراتژی‌های گردشگری منطقه آسیااقیانوسیه سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با موضوع «گردشگری داخلی به‌عنوان استراتژی بلندمدت گردشگری ملی و بین‌المللی» از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ مهرماه جاری برابر با ۵ تا ۸ اکتبر در کشور مالدیو در حال برگزاری است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6279 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید