جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 6035 |
تاریخ انتشار : 29 سپتامبر 2021 - 12:46 | ارسال توسط :
236 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

همزمان با هفته گردشگری سه طرح گردشگری شهرستان ملایر روز سه‌شنبه با حضور مسئولان و جمعی از فعالان صنعت گردشگری این شهرستان با حجم سرمایه‌گذاری ۳۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

اخبار گردشگری پارسی :

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان روز سه‌شنبه در آئین افتتاح طرح‌های گردشگری شهرستان ملایر اظهار داشت: امروز ۲ طرح گردشگری در قالب گردشگری کشاورزی در ملایر به بهره‌برداری رسید که نوع جدیدی از گردشگری در این شهرستان و استان اتفاق افتاد.

“علی مالمیر” افزود: ملایر با توجه به استعدادهای خوبی که در حوزه کشاورزی و برند انگور دارد، بدون شک شکل‌گیری گردشگری کشاورزی در این شهرستان می‌تواند در جذب و افزایش ماندگاری گردشگران اثرگذاری بالایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از این طرح‌های کشاورزی گردشگری از نظر پژوهشی می‌تواند مورد توجه گردشگران قرار گیرد، ادامه داد: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد ۲ طرح گردشگری کشاورزی سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان بیان کرد: طرح سوم سفره‌خانه سنتی بود که با اعتبار هشت میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و با استفاده از یکی از بناهای قدیمی و تاریخی شهر احداث شد.

مالمیر با بیان اینکه مشکل طرح هتل آپارتمان حیدری جنب تالار بهارستان نیز بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد، ادامه داد: در مجموع با افتتاح این سه طرح برای ۷۸ نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شد.

سه طرح گردشگری ملایر با ۳۱ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید

وی ابراز امیدواری کرد: با مهار بیماری کرونا، گردشگری به مدار اصلی خود برگردد و شاهد رشد بیشتر ورود گردشگران به استان همدان باشیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر نیز گفت: امروز /سه‌شنبه/ باغ گردشگری دکتر جلیلی به مساحت ۱۴۰ هزار مترمربع و حجم سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومان با اشتغالزایی مستقیم پنج نفر و غیرمستقیم ۱۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

“ابراهیم جلیلی” افزود: دومین طرح گردشگری کشاورزی مربوط به باغ گردشگری زمرد غفاری به مساحت ۲۳۰ هزار مترمربع و حجم سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومان است که با افتتاح آن برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۳۰ نفر غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی بیان کرد: طرح سفره‌خانه سنتی سلیمانی نیز در زمینی به مساحت ۴۳۰ مترمربع با حجم سرمایه‌گذاری هشت میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که برای ۶ نفر اشتغال مستقیم و برای ۱۲ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است.

 

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6035 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید