پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 6756 |
تاریخ انتشار : 26 اکتبر 2021 - 13:19 | ارسال توسط :
228 بازدید
0
5
ارسال به دوستان
پ

هر ساله تورنمت، جشنواره و مسابقات متعدد ورزشی به میزبانی سپیدان برگزار می شود که تاثیر زیادی در قهرمان پروری و افزایش ظرفیت ها و زیرساخت های ورزشی این شهر داشته است.

اخبار گردشگری پارسی :

محمد باقر عزیز منش رئیس ورزش و جوانان شهرستان سپیدان بیان کرد: هر ساله تورنمت، جشنواره و مسابقات متعدد ورزشی به میزبانی سپیدان برگزار می شود که تاثیر زیادی در قهرمان پروری و افزایش ظرفیت ها و زیرساخت های ورزشی این شهر داشته است.

او با اشاره به اینکه پیست های سوارکاری، دوچرخه سواری و دو میدانی مجهزی در سپیدان وجود دارد، تصریح کرد: با استفاده از مواهب طبیعی موجود در این شهرستان، می توان مسیر دوچرخه سواری و دو میدانی بین جنگل و کوه ایجاد کرد که در جای خود جذابیت ویژه‌ای در زمینه گردشگری ورزشی محسوب می‌شود که می‌تواند در بعضی موارد با زیرساخت‌های دیگر کشورها برابری کند.

عزیزمنش ادامه داد: سپیدان در زمینه کشتی، اسب سواری، دو میدانی و اسکی خوش درخشیده و قهرمانان زیادی به کشور معرفی کرده به گونه ای که در بیشتر رشته های ورزشی یک تا چند نماینده از این شهرستان در مقاطع مختلف به تیم ملی فراخوان شده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سپیدان افزود: در دو سال اخیر کرونا تا حدودی ورزش سپیدان را منفعل کرده است و ممنوعیت بعضی ورزش‌ها  از جمله شنا باعث شده تا در تجهیزات ورزشی این اماکن به خصوص استخرهای شنا فرسودگی ایجاد شود.

او اضافه کرد: چندین سال است که با اعمال مصوبه دولت برای واگذاری اماکن گردشگری دارای ظرفیت ورزشی به بخش خصوصی و حاکم بودن نگاه درآمد زایی صرف در فعالان این بخش، منجر به چشم پوشی از نگهداری و توسعه این مراکز و برجای ماندن آثار مخربی بر تجهیزات آن شده است.

عزیزمنش اظهار کرد: اماکن ناشناخته، زیبا و بی نظیر گردشگری ورزشی در سپدان وجود دارد که نیازمند معرفی و توجه بیشتر و سرمایه‌گذاری است و ظرفیت‌هایی که امکان توسعه فعالیت‌های ورزشی در رشته‌هایی مانند کوهنوردی و غارنوردی را فراهم می‌کند.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6756 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید