جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 6262 |
تاریخ انتشار : 10 اکتبر 2021 - 11:55 | ارسال توسط :
70 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با توجه به واکسیناسیون گسترده‌ای که انجام شده، عکاسی در فضای بسته موزه‌ها به شکل “فردی” ممنوع نیست.

اخبار گردشکری پارسی :

مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان به استناد بخشنامه اداره کل موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی، اعلام کرده بود: “به دلیل رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در زمان همه‌گیری بیماری کووید-۱۹، هرگونه عکاسی با دوربین عکاسی یا تلفن همراه در مکان‌های سربسته موزه‌ها ممنوع شده است” که روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به نقل از محمدرضا کارگر ـ مدیرکل موزه‌های این وزارتخانه ـ در این‌باره توضیح داد: سال گذشته وزارت بهداشت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در پروتکل‌های بهداشتی خود اعلام کرده بود عکاسی‌ای که عامل تجمع شود، ممنوع است.

او افزود: اکنون با توجه به واکسیناسیون گسترده‌ای که انجام شده، عکاسی از موزه‌ها در فضای سربسته به شکل فردی مجاز است و ممنوعیتی ندارد، اما اگر افرادی قصد گرفتن عکس گروهی دارند، باید خارج از موزه و در فضای باز عکاسی کنند.

کارگر یادآور شد: با تغییر رنگ بیشتر شهرها به نارنجی، مطابق هماهنگی‌های قبلی اداره‌کل موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با ستاد کرونا، موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی فعالیت خود را در شهرهای نارنجی آغاز کرده‌اند.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6262 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید