جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 5824 |
تاریخ انتشار : 22 سپتامبر 2021 - 13:39 | ارسال توسط :
459 بازدید
0
11
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای گسترش گردشگری الکترونیک و حفظ علاقه گردشگران به مناطق دیدنی استان مجوز و فعالیت در زمینه کسب‌وکارهای گردشگری مجازی به فعالان این حوزه صادر می‌شود.

اخبار گردشگری پارسی :

به گزارش  مجید صفایی روز چهارشنبه با اشاره به قابلیت‌های گردشگری استان افزود: همه گیری ویروس کرونا آسیب زیادی به بخش گردشگری وارد کرده است و ورود به دنیای گردشگری مجازی سبب حفظ علاقه گردشگران به مناطق دیدنی استان و معرفی آن می شود.

وی اظهار داشت: در راستای معرفی مناطق گردشگری و جذب گردشگر پس از فروکش کردن همه گیری کرونا کسب‌ و کارهای دیجیتال در حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌شود.

صفایی گفت: حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال نخستین گام برای افزایش درآمد فعالان حوزه گردشگری در استان است که در روزگار کرونایی هم‌ ظرفیت بهره‌برداری دارد.

وی بیان کرد: بر اساس این راهبرد به افرادی که برای معرفی هر یک از جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تولید محتوا کنند، تسهیلات پرداخت می‌شود.

صفایی عنوان کرد: تحقق این طرح می‌تواند منجر به جذب ایرانگردان و جهانگردان در دوران پساکرونا شود.

۲۸۵ نقطه گردشگری طبیعی،۷۸۰ اثر ملی ثبت شده در فهرست آثار ملی، جاذبه های مردم شناسی نظیر آوا و نواهای محلی، آیین و رسوم سنتی به ویژه در مناطق روستایی از جمله جاذبه های گردشگری استان به شمار می رود.

کهگیلویه و بویراحمد با بیش از ۱۵هزار کیلومتر متر مربع بین استان های فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و خوزستان واقع شده است.

وجود دو نوع آب و هوای سردسیری و گرمسیری در کهگیلویه و بویراحمد بر زیبایی آن افزوده است به طوری که در زمانی که گل های بهاری در مناطق گرمسیری از جمله شهرستان های کهگیلویه، گچساران، باشت، چرام، بهمئی و لنده روییده‌اند در مناطق سردسیری بویراحمد و دنا برف کوه ها و دشت ها را سفید پوش کرده در حالی که فاصله این ۲ آب و هوای متفاوت کمتر از یک ساعت است.

قبرستان لما، پل پاتاوه، پل بریم، بخش تاریخی شهر دهدشت (بلاد شاپور)، چهارطاقی خیرآباد این سرزمین را با تاریخ کهن ایران پیوند می‌زنند.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5824 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید