پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 7191 |
تاریخ انتشار : 16 نوامبر 2021 - 10:28 | ارسال توسط :
77 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

نخستین فروشگاه زنجیره‌ای صنایع دستی کشور با عنوان «سی سی» با حمایت صندوق کارآفرینی امید و شهرداری کرمان که زمینه عرضه تولید زنان سرپرست خانوار را نیز فراهم می کند شامگاه شنبه در شهر کرمان افتتاح شد.

اخبار گردشگری پارسی :

این فروشگاه با هدف عرضه ۳۰ محصول در یک استان و ارسال محصولات یک استان به ۳۰ استان کشور به صورت پایلوت( نمونه) در شهر کرمان و در محل بوستان شهید (مشاهیر) افتتاح شد.

محل این فروشگاه در خیابان کارگر، خیابان مصلای شهر کرمان واقع شده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در آیین افتتاح این فروشگاه زنجیره ای با اشاره به روند کاهشی شاخص قصد کارآفرینانه در کشور گفت: براساس آمار شاخص قصد کارآفرینانه در ایران روند کاهشی داشته و از ۳۴ درصد سال ۲۰۱۹ به ۲۸درصد در سال ۲۰۲۰ رسیده است.

اصغر نورالله زاده ادامه داد: شاخص کسب و کارهای نوپا نیز با روند کاهشی روبه رو بوده است که بخشی از آن به کرونا بر می گردد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه یکی از مهمترین فعالیت های این فروشگاه باید فروش و بازاریابی به صورت فیزیکی و نمایشگاهی باشد گفت: این فروشگاه باید سفارش پذیری داشته باشد.

نورالله زاده با تاکید بر اینکه این فروشگاه باید به عنوان مرکز خدمات کسب و کار بتواند هر هفته یک رویداد منطبق بر محصولات و مزیت های استان کرمان در حوزه های صنایع دستی و غیره را برگزار کند تصریح کرد: یکی از رویداد ها می تواند به طراحی، بسته بندی و کابردی کردن صنایع دستی اختصاص داشته باشد.

وی با اشاره به شرایط فروش اعتباری برای این قبیل فروشگاه ها گفت: در کنار تولید باید تقاضا را هم تحریک کنیم و تمام کسانی که امکان خرید از محصولات را ندارند بتوانند به صورت قسط قرض‌الحسنه خرید خود را انجام دهند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به بافت تاریخی- فرهنگی کرمان گفت: این آمادگی را داریم که گارگاه های تولیدی را در خانه های این بافت ایجاد کنیم.

رئیس صندوق کارآفرینی امید استان کرمان نیز در این آیین اظهارداشت: احداث فروشگاه زنجیره ای صنایع دستی سی سی از ۲ سال قبل با همکاری شهرداری کرمان کلید خورد.

یوسف پورواجد خاطرنشان کرد: فروشگاه صرفا برای بحث فروش کالا نیست بلکه نمایشگاه، فروشگاه و معرفی محصولات زنان سرپرست خانوار و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و جوانان را نیز به همراه دارد.

حسین مهرابی سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار کرمان هم در این آیین با بیان اینکه صنایع دستی کرمان مغفول مانده اند گفت: نوآوری، تجارت الکترونیک و تنوع محصولات لازمه موفقیت در بخش صنایع دستی است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7191 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید