پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-18
کد خبر: 6890 |
تاریخ انتشار : 02 نوامبر 2021 - 9:19 | ارسال توسط :
68 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

استاندار جدید یزد گلایه چند ساله‌ی اهالی بافت تاریخی درخصوص مشکلات امنیتی و تامین امنیت این بخش از شهر را پیگیری و بالاخره با همکاری نیروی انتظامی، چندی پیش شاهد استقرار پلیس توریسم در بافت تاریخی شهر بودیم، در همین راستا جمعی از کسبه این منطقه‌ از شهر با برگزاری مراسمی از این اقدام مسئولانشان قدردانی کردند.

اخبار گردشگری پارسی :

هرچند محل کنونی استقرار پلیس توریسم در بافت تاریخی و در محل خیابان مسجد جامع یزد به صورت موقت با حضور استاندار و در راستای تامین امنیت و برقراری نظم با رویکرد توجه ویژه به گردشگران راه‌اندازی شده ولی قرار است محلی دائمی به همین منظور ایجاد شود.

پلیس توریسم که مطالبه مردم بود، توانست بخشی از مشکلات موجود را برای کسبه و مردم محلی حل کند و همین مسئله منجر شد تا کسبه و مردم ساکن در بافت جهانی یزد خصوصاً محله مسجد جامع، با تدارک مراسمی از زحمات و توجه ویژه استاندار به گردشگری، بافت تاریخی و پیگیری مسائل این حوزه خصوصا در بدو قبول مسئولیت قدردانی کنند.

البته کسبه در محضر استاندار از وجود مشکلات خصوصا پابرجا بودن بسیاری از مسائل قبلی گلایه کردند و با تاکید بر این که تداوم فعالیت‌های پلیس توریسم تاکنون بخش زیادی از این مشکلات را حل کرده، خواستار حل و فصل مابقی مسائل موجود در بافت شدند.

مردم ضمن رضایت از عملکرد استاندار در این بازه کوتاه با توجه نشان دادن وی به گردشگری و تاکیدات ویژه وی برای پیگیری این مباحث، خواستار پیگیری مشکلات عموما زیرساختی با مشارکت دستگاه‌های متولی شدند.

مردم نامه‌ای شامل ذکر مشکلات ایجاد شده تهیه کرده و به استاندار و متولیان امر تقدیم کرده و خواستار پیگیری استاندار به دستور استاندار شدند.

در این نامه مردم ضمن ابراز خرسندی از انتصاب استانداری پیگیر مسائل گردشگری، مسائلی شامل لزوم کنترل ترددها و مشکلات ترافیکی، ساماندهی موتور سیکلت‌ها، مشکلات اتباع، دستفروشان و متکدیان، نصب سطل‌های زباله و تامکین فضای سبز و ساماندهی برخی از املاک وقفی موجود در بافت جزو مسائلی بود که در این نامه عنوان شده است.

«مهران فاطمی» استاندار یزد، سردار «عباسعلی بهدانی‌فر» فرمانده نیروی انتظامی استان، «سیدمحمد رستگاری» فرماندار یزد و «سیدمصطفی فاطمی» مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد جزو مسئولانی بودند که مردم به علت اقدامات مطلوبشان از آن‌ها تقدیر کردند.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6890 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید