جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 5809 |
تاریخ انتشار : 22 سپتامبر 2021 - 13:11 | ارسال توسط :
68 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مبارکه از کشف یک خمرۀ سفالی متعلق به دوره ساسانیان توسط حفاران غیرمجاز و ضبط آن توسط نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی خبر داد.

اخبار گردشگری پارسی :

ولی‌الله رهبری گفت: روز گذشته طی دریافت گزارشی از دوستداران میراث‌فرهنگی منطقه مبنی بر حفاری غیرمجاز، یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی شهرستان سریعا به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شهرستان با همکاری نیروهای انتظامی مبارکه، حفاران غیرمجاز را دستگیر کردند و این مجرمان، به منظور طی مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مبارکه، افزود: مأموران یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شهرستان موفق شدند در عملیات دستگیری این حفاران غیرمجاز، یک خمره سفالی که متعلق به دوران ساسانیان بود را کشف و ضبط کنند.

به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی اصفهان، رهبری تصریح کرد: این خمره سفالی که در گذشته به‌منظور نگهداری آذوقه استفاده می‌شده با همکاری شهرداری مبارکه به محل اداره میراث‌فرهنگی شهرستان منتقل شد و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، طی روزهای آینده، برای مرمت و استحکام بخشی به کارگاه تخصصی مرمت اشیاء اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تحویل داده می‌شود.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5809 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید