جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 4307 |
تاریخ انتشار : 16 آگوست 2021 - 15:28 | ارسال توسط :
103 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

مرحله دوم وبینارهای سمپوزیوم ملی یکصد سال گردشگری ایران از هفته آینده آغاز به کار می‌کند.

این سلسله وبینارهای پیش‌سمپوزیوم با عنوان‌هایی چون «سیر تاریخی هتل‌ها و مراکز اقامتی»، «سیر تاریخ خوراک، غذا، نوشیدنی و رستوران»، «نقش آموزش‌های مهارتی در توسعه گردشگری»، «سیر تاریخی گردشگری فرهنگی، زیارتی، ورزشی و طبیعتگردی» و «سیر تاریخی نوآوری در گردشگری» در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده توسط متخصصان، فعالان و استادان گردشگری برگزار خواهد شد.

در این وبینارها که شکلی کارگاهی دارد و به صورت مجازی برگزار می‌شود، روایتی متفاوت از خوراک، نوشیدنی و سیر تاریخی رستوران در ایران، اهمیت آموزش، مهارت‌افزایی و نوآوری‌ها در گردشگری و یکصدسال تنوع گردشگری و اقامتگاه در ایران مرور می‌شود.

سمپوزیوم یکصدسال گردشگری ایران ۲۷ و ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ در محورهای حمل و نقل، مهمان‌نوازی، پذیرایی، غذا و نوشیدنی، جاذبه‌ها و مقاصد گردشگری، خدمات مسافرتی و دیگر محورهای کاربردی در گردشگری برگزار می‌شود.

محمدحسین ایمانی‌خوشخو، دبیر این سمپوزیوم تاکید کرده که نگاه اصلی این رویداد صرفا نظری و علمی نیست و موضوعات آن جنبه‌های کاربردی و عملیاتی دارد.

او یکی دیگر از دستاوردهای این سمپوزیوم را مکتوب کردن تجربه‌ها و تاریخ شفاهی گردشگری دانسته و آن را چراغ راهی برای دولت جدید دانسته است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4307 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید