شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 5275 |
تاریخ انتشار : 07 سپتامبر 2021 - 16:23 | ارسال توسط :
87 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

رئیس حوزه اتومبیلرانی فارس از برگزاری اولین دوره رقابت های رالی سافاری گردشگری ١٤٠٠ با حضور ۵۶ خودرو در شیراز خبر داد.

اخبار گردشگری پارسی :

عبدالکریم یگانه گفت: این رقابت‌ها توسط حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس و با حمایت‌های ۲ مجموعه بزرگ استان فارس برگزار شد.

وی ادامه داد: پنجاه و شش دستگاه خودرو سافاری روز پنجشنبه یازدهم شهریور ماه این رقابت رالی گردشگری سافاری را طبق نقشه‌های ارائه شده و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آغاز کردند.

رئیس حوزه اتومبیلرانی فارس تاکید کرد: این رالی مهیج شامل نقشه خوانی، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در مسیرهای شهری و مهارت رانندگی در حومه شهر شیراز و عبور از مسیرهای صعب العبور، کمپینگ، اقامت و شب مانی در طبیعت، آشپزی در طبیعت و حفظ محیط زیست بود.

یگانه یادآور شد: اولین رالی گردشگری سافاری شیراز طی دو روز برگزار شد و در نهایت نفرات برتر معرفی و به دریافت جوایز ارزنده از سوی حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس و سرمایه گذاران این مسابقه دریافت کردند.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5275 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید