جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 664 |
تاریخ انتشار : 22 می 2021 - 16:44 | ارسال توسط :
99 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

اخبار گردشگری پارسی : دهاقان – مدیر مرکز یادگیری محلی بعثت دزج از برگزاری اولین جشنواره پخت غذاهای بومی محلی در این شهرستان دهاقان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خبر داد. به گزارش مسابقه آشپزی بومی محلی به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور و داوری معاون آموزشی […]

اخبار گردشگری پارسی :

دهاقان – مدیر مرکز یادگیری محلی بعثت دزج از برگزاری اولین جشنواره پخت غذاهای بومی محلی در این شهرستان دهاقان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش مسابقه آشپزی بومی محلی به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور و داوری معاون آموزشی آموزش و پرورش و کارشناسان نهضت سوادآموزی و کارکنان مرکز بهداشت دزج توسط مرکز یادگیری محلی بعثت دزج برگزار هدف اصلی این مسابقه احیای غذاهای بومی و سنتی و تبدیل آن به یکی از جاذبه های محلی دانست و گفت: با توجه به اینکه بیشه گردشگری دزج از مهم ترین مکانهای گردشگری جنوب استان در فصل بهار و تابستان است؛ پخت غذاهای محلی کمک به سزایی در جذب گردشگر در این مکان و شناساندن آن در سطح کشور خواهد داشت.

وی افزود: از دیگر اهداف جشنواره آگاهی دادن به مردم در زمینه روش های تغذیه سالم، ترویج غذای سالم و سنتی، ایجاد رقابت سالم و تشویق جوانان به آشپزی و ایجاد نشاط در بانوان است.

گفتنی است معیارهای ارزیابی این مسابقه طعم غذا، کیفیت و پخت مناسب غذا و نیز تزیین غذای مورد نظر بود.

مسابقه در ۴ بخش نان و شیرینی سنتی و غذا و آش برگزار شد.

در پایان ۱۰ نفر از شرکت کنندگان در مسابقه برگزیده شدند و جوایزی اهدا شد.

بازدیدها: 1

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 664 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید