سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | 2024-03-19
کد خبر: 7456 |
تاریخ انتشار : 01 دسامبر 2021 - 10:20 | ارسال توسط :
172 بازدید
0
4
ارسال به دوستان
پ

معاون گردشگری در دیدار با دبیرکل سازمان جهانی گردشگری گفت: سند تحول دولت جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مهم‌ترین اسناد بالادستی به موضوع گردشگری اهمیت داده است.

اخبار گردشگری پارسی :

به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری، علی‌اصغر شالبافیان در حاشیه بیست‌وچهارمین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) که از تاریخ ۹ تا ۱۲ آذرماه با موضوع «نوآوری، تحصیل، توسعه روستایی برای ساخت آینده بهتر» در کشور اسپانیا در حال برگزاری است، با زوراب پولولیکاشویلی، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و نیز حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا دیدار داشت.

در این نشست موضوع اهمیت صنعت گردشگری در برنامه سند تحول دولت جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از دستاوردهای مهم، مطرح و تاثیرات مثبت آن تشریح شد.

همچنین روند برگزاری کنفرانس بین‌المللی گردشگری روستایی در ایران که به دلیل پاندمی کرونا به تعویق افتاده بود، مورد بررسی دوباره قرار ‌گرفت. این رویداد که قرار بود در استان‌های کرمانشاه و کردستان برگزار شود، با تغییر عنوان و میزبانی، با محتوای گردشگری شهری در شهر تهران و با همکاری مجموعه نوسازی عباس‌آباد شهرداری تهران انجام شود.

علاوه‌بر این، با توجه به ورود ایران به نوسده در سال ۱۴۰۱ و نظر به این‌که این رویداد تنها در ایران و افغانستان رخ می‌دهد، معاون گردشگری حمایت معنوی سازمان جهانی گردشگری را خواستار شد.

سند تحول دولت به گردشگری اهمیت داده است

زوراب پولولیکاشویلی، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری نیز با تاکید بر روابط حسنه این سازمان و جمهوری اسلامی ایران، خواستار حمایت ایران از دبیرکلی او برای دوره ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۵ خواستار شد. این حمایت فقط از طریق کشورهای عضو شورای اجرایی امکان‌پذیر خواهد بود.

او همچنین از ایده نوسده در زمان برگزاری نوروز که در کشورهای منطقه جشن گرفته می‌شود، حمایت کرد.

پولولیکاشویلی خواستار نهایی شدن تاسیس مرکز صنایع‌دستی و گردشگری شد و همچنین موضوع آغاز فرایند همکاری به صورت مرحله‌ای و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و غیره را مطرح کرد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7456 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید